0ks
0 ks

Nemáte žiadne položky vo vašom nákupnom košíku.

Product was successfully added to your shopping cart.

Zistite viac o našich službách

Moje Galaxy




MOJE GALAXY INFOLINKA

Potrebujete poradiť s nastavením? Zaujíma vás, v akých verziách a kde možno Galaxy S9 | S9+, S8 | S8+ alebo Galaxy Note8 kúpiť? Máte technický problém? Zavolajte na špeciálnu Moje Galaxy infolinku a my vám pomôžeme, či už ide o radu, alebo reklamáciu!

0800 665 377


OSOBNÉ VYZDVIHNUTIE

1. Nefunguje váš Galaxy S9 | S9+, S8 | S8+, Galaxy Note8 ako by mal? Nemáte čas cestovať do servisu? Využite našu ponuku dopravy do servisu a späť po celej Slovenskej republike*! Ako to funguje?

2. Zavolajte na Moje Galaxy infolinku 0800 665 377 a zaregistrujte svoju požiadavku na servis Galaxy S9 | S9+, S8 | S8+ alebo Galaxy Note8.

3. Dohodnite si s vodičom miesto a čas odovzdania vášho pokazeného telefónu.

4. Na stretnutí odovzdajte vodičovi svoj prístroj, náš vodič vám požičia náhradný Galaxy S9 | S9+, S8 | S8+, Galaxy Note8 počas opravy. (Modelové a farebné prevedenie záleží na aktuálnej dostupnosti. Zákazník preberá zodpovednosť za zapožičaný telefón. V prípade poškodenia tohto výpožičného telefónu zákazník plne kryje všetky náklady spojené s jeho opravou).

5. Neodkladne po ukončení opravy vás bude vodič kontaktovať, čo sa týka termínu a miesta odovzdania opraveného a vyzdvihnutia požičaného prístroja.

Služba sa vzťahuje len na produkty spĺňajúce záručné podmienky (mechanické poškodenie a podobné sú vylúčené).


PRIORITNÝ SERVIS

Už nemusíte čakať týždne a dni, kým váš S9 | S9+, S8 | S8+ alebo Galaxy Note8 opravíme! Zákazníkov s telefónom kúpeným v SR teraz obslúžime v našich servisných centrách v Bratislave, Žiline. Opravu zaistíme najdlhšie do 1 hodiny (od začatia opravy), ak to charakter poruchy dovolí.

Zákaznické centrum Samsung Plaza Bratislava
Galvaniho 17/C
821 07, Bratislava
Tel: 02/210 280 90
servis@esc.sk

Zákaznické centrum Samsung Plaza Žilina
Pribinova
010 01, Žilina
Tel: 041 / 562 60 61
csp.samsung@tvav.sk

* Služba Moje Galaxy platí pre zariadenia zakúpené koncovým zákazníkom v oficiálnej distribučnej sieti Slovenskej Republiky (zastúpené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.) do odvolania a nevzťahuje sa na mechanické poškodenie, alebo vady spôsobené užívateľom.

Moja QLED




MOJA QLED INFOLINKA

Potrebujete poradiť s nastavením? Zaujíma vás, v akých verziách a kde možno QLED TV kúpiť? Máte technický problém so svojou QLED TV? Zavolajte na špeciálnu prémiovú infolinku a my vám pomôžeme, či už ide o radu, alebo objednávku servisu!

0800 726 786

Alebo využite úplne novú službu Live Assistant, kde Vám pomôžeme inovatívnou a zábavnou formou v rámci interaktívneho videochatu na: samsung.live-assistant.sk

* Služba Moja QLED Infolinka platí pre zariadenia zakúpené koncovým zákazníkom v oficiálnej distribučnej sieti Českej a Slovenskej republiky (zastúpenou Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.)


MOJA QLED INŠTALÁCIA

Zakúpili ste alebo sa chystáte zakúpiť QLED TV? Využite službu odbornej inštalácie QLED TV u Vás doma úplne zadarmo!

1. Pri nákupe v značkových predajniach Samsung alebo na oficiálnom e-shope www.obchod-samsung.sk požiadajte predajcu alebo osobne zavolajte na linku Moja QLED 0800 726 786 a objednajte si bezplatnú inštaláciu Vašej novej QLED TV.

2. Vašu novú QLED TV zanechajte v obchode, technik Vás následne sám telefonicky kontaktuje a dohodne s Vami termín inštalácie, Vašu novú QLED TV vyzdvihne u predajcu a dopraví až k Vám domov, či na inú adresu podľa Vášho želania.

3. Technik Vám QLED TV privezie, umiestni na Vami zvolené miesto (stena, stolík, stojan ...). Následne TV nainštaluje, zapojí a nastaví s Vami všetko potrebné podľa Vašich preferencií a priania. A samozrejme Vám predvedie ako Vašu novú QLED TV ovládať.

4. V prípade záujmu technik odvezie starú TV na ekologickú likvidáciu.

5. Služba Moje QLED INŠTALÁCIA platí pre zariadenia zakúpené koncovým zákazníkom v oficiálnej distribučnej sieti Českej a Slovenskej republiky (zastúpené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.) v značkových predajniach Samsung alebo na oficiálnom e-shope Samsung www.obchod-samsung.sk


MOJA QLED PRIORITNÝ SERVIS*

Už nemusíte zložito Váš QLED TV dopravovať do servisu a čakať týždne, než QLED TV opravíme! Zákazník s našou QLED TV zakúpenou v SR a ČR môže využiť prioritný servis, kedy Vašu QLED TV prídeme opraviť priamo k Vám domov. Ak nebude možné Vaš televízor opraviť priamo na mieste a oprava by trvala dlhšie ako 48 hodín (beží od nasledujúceho pracovného dňa od Vami nahlásenej žiadosti o servis na vyhradenej infolinke 0800 726 786) poskytneme Vám po dobu opravy bezplatne náhradné QLED TV.

*Služba Moja QLED PRIORITNÝ SERVIS platí pre zariadenia zakúpené koncovým zákazníkom v oficiálnej distribučnej sieti Českej a Slovenskej republiky (zastúpené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.)

Moja SAMSUNG domácnosť




MOJA SAMSUNG DOMÁCNOSŤ - INFOLINKA

Potrebujete pomôcť s inštaláciou alebo poradiť s nastavením? Zaujíma Vás, v akých verziách a kde je možné kúpiť produkty, na ktoré sa vzťahuje služba MOJA SAMSUNG DOMÁCNOSŤ? Máte technický problém? Zavolajte na špeciálnu prémiovú infolinku a my Vám pomôžeme – bez ohľadu na to či ide o radu alebo objednávku servisu!

0800 700 030

Alebo využite celkom novú službu Live Assistant, kde Vám pomôžeme inovatívnou a zábavnou formou v rámci interaktívneho videochatu na: samsung.live-assistant.sk


MOJA SAMSUNG DOMÁCNOSŤ - INŠTALÁCIA

Kúpili ste si, alebo sa chystáte kúpiť si prémiový Samsung produkt? Využite službu odbornej inštalácie u Vás doma a to celkom zadarmo v prioritnom termíne.

1. Pri nákupe v značkových predajniach Samsung, na oficiálnom e-shope www.obchod-samsung.sk, prípadne vo vybraných maloobchodných sieťach si môžete prostredníctvom predajcu alebo telefonátom na linku Moja Samsung domácnosť 0800 700 030 objednať bezplatnú inštaláciu.

2. Váš novozakúpený spotrebič nechajte v obchode, technik Vás následne sám telefonicky kontaktuje a dohodne s vami termín inštalácie, vyzdvihne váš spotrebič u predajcu a dopraví ho až k Vám domov či na inú adresu podľa vášho priania.

3. Technik Vám spotrebič prinesie a umiestni ho na vami zvolené miesto. Potom produkt nainštaluje, zapojí a nastaví s Vami všetko potrebné podľa Vašich preferencií a prianí.

4. V prípade záujmu technik odvezie Váš spotrebič na ekologickú likvidáciu.


MOJA SAMSUNG DOMÁCNOSŤ - PRIORITNÝ SERVIS*

Svoj spotrebič už nemusíte do servisu zložito prepravovať a čakať týždne na to, kým ho opravíme. Zákazník s prémiovým spotrebičom, ktorý bol zakúpený v ČR a SR môže využiť prioritný servis a váš spotrebič prídeme opraviť priamo k vám domov. Ak váš spotrebič nebude možné opraviť priamo na mieste a oprava bude trvať viac ako 48 hodín od nasledujúceho dňa od Vami nahlásenej žiadosti o servis na vyhradenej infolinke (0800 700 030) dostanete od nás ako kompenzáciu za spôsobené komplikácie malý darček.

* Služba Moja Samsung domácnosť Inštalácia a Prioritný Servis platí pre zariadenia zakúpené koncovým zákazníkom v oficiálnej distribučnej sieti Českej a Slovenskej republiky (zastúpená Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.) a vo vybraných maloobchodných sieťach. Bližšie informácie získate na 0800 700 030.